מה אני עושה?

marketing 360

שיווק דיגיטלי בשילוב בינה מלאכותית

מנהל.ת השיווק בחברה מהווה פונקציה קריטית להצלחתה. אם יש לך מוצר או שירות מעולה, שיכול לעזור לרבים בחיי היומיום שלהם או אפילו "סתם" לשעשע ולהצחיק אותם, אם קהל היעד שלך לא ישמע עליו – הוא לעולם לא ייצא מגבולות הארגון/העסק/החברה שלך.

 תפקידם.ן של מנהלי.ות השיווק , תפקידי, הוא "לצעוק" את השירות שלך הכי חזק ורחוק שניתן – כך שמי שזה נוגע אליו ישמע וידע על כך, עד שירצה לרכוש או להשתמש במה שיש לך להציע. לצעוק, לא בקול – אלא בכל הערוצים הקיימים המתאימים לכך – אונליין, בדיגיטל, ו/או אופליין. לפיכך, חשוב לבחור בקפידה את מי שמאייש את משרת מנהלת השיווק שלך. 

מנהלי/ות השיווק כיום נדרשים להרבה יצירתיות, ורסטיליות, תבונה, ניסיון ויכולת למידה עצמית תוך כדי תנועה. הם (אנחנו) גם נדרשים להיות מעודכנים דרך קבע בטרנדים הכי חדשים בתחום. 

הבינה המלאכותית, למשל,  הולכת ותופסת תאוצה והופכת לכלי בלתי נפרד להעצמת יכולות השיווק של כל העוסקים במלאכה. ChatGPT, Bard וכלים אחרים הפכו לחלק מהצוות השיווקי שכל אחד ואחת חייבים לצידם. בתקופה האחרונה למדתי והתנסתי בכך בעבודתי, ואני משלבת את הכלים הללו במקומות בהם יש בכוחם להעצים ולשפר את העבודה השיווקית. 

אז, למה דווקא במתכונת פרילנס? 

היתרונות של שכירת שירותי מנהל/ת שיווק פרילנסרית הם רבים. הנה כמה מהם: 

  1. מנהלת שיווק פרילנסרית חייבת להיות מצויינת כדי לפתח עסק בתחומה. אם היא לא טובה, היא פשוט לא… לכן כשאת/ה בוחר/ת מנהל/ת שיווק פרילנסרית – היא כנראה תותחית על חלל. 
  2. פרילנס יכול לעבוד מרחוק, ללא צורך בהקצאת שטח פיסי עבורו כמו משרד. ואם אתם בכל זאת מאלו שמאמינים שלפגישה פנים אל פנים אין תחליף – אני איתכם, ותמיד אפשר לתאם פגישה פיסית/זום על קפה עם/בלי מאפה. 
  3. העסקה במתכונת פרילנס מאפשרת לעסק להשתמש בכוחו ובכישורים של מנהל/ת שיווק מקצועי כדי לפתור בעיות נקודתיות או פרוייקטים מורכבים יותר. 
  4. פרילנס לרוב תציע לך מחירים תחרותיים. 

כתיבת תוכן עם/בלי שילוב כלי בינה מלאכותית (AI)

הכתיבה לעסק שלך לא באה לך בקלות? שובר/ת את הראש איך להתחיל את הפיסקה, ומה לספר על העסק שלך כך שימשוך את הקהל הנכון? מה כדאי לכתב ומה עדיף שלא? 

אומרים שהתוכן הוא המלך (או המלכה) – ולכן חשוב לייצר ולכתב תוכן מדויק ומכוון לצורכי העסק, אבל בו זמנית גם מעניין ומושך – כזה שהלקוחות ישמחו לקרוא ויתעניינו בו באמת. אני כאן כדי לעזור לך בכך. לבחור את המילים הנכונות, לחבר אותן זו אל זו וליצור את הטקסט שיתאים לצורך שלך, לעסק שלך, לקהל היעד שלך- זו המומחיות שלי. זו האהבה שלי. זה המקצוע שלי. 

בתקופה האחרונה למדתי והתנסתי בהנאה ובהצלחה ביכולות המהפנטות של הבינה המלאכותית ושילובה בכתיבת תוכן, ואני מיישמת זאת – בהתאם לרצון הלקוח/ה – בעבודתי. 

עם ניסיון רב בכתיבה על כל רבדיה: עיתונאית, שיווקית, יחצני"ת ואפילו כתיבה לגוף ונפש- אשמח לסייע לך בכך  וליצור עבורך תוכן באיכות גבוהה שמתאים לקהל היעד שלך.

אני מציעה מגוון שירותי כתיבת תוכן, כולל פוסטים, בלוגים, כתבות אינטרנט, תוכן לאתרי תדמית, ועוד. 

Content writing
Social media

סושיאל מדיה

פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, טוויטר, טיקטוק (חדש)….

הנה 5 סיבות למה כל עסק, ארגון או חברה צריכים מנהלת סושיאל מדיה: 

1. להגדיל את החשיפה למותג/שירות/מוצר/ארגון בקרב קהל היעד הרלוונטי.

2. לפתח קשר עם קהל היעד ולהעניק לו ערך משמעותי מעבר למוצר עצמו. 

3. לנהל את השיח והדעה הציבורית סביב הארגון/עסק/חברה שלך בצורה יעילה, מהירה ואפקטיבית. 

4. להגדיל את המכירות. 

5. להישאר בתודעה. 

ברליכו ניתן לקבל מעטפת של שירותי ניהול סושיאל מדיה הכוללת ניהול עמודי רשתות חברתיות לחברות, ארגונים ועסקים. יצירת גאנט רעיונות מותאם, קריאייטיב, ניטור תגובות, עיצוב פוסטים וניהול קמפיינים ממומנים ועוד.  ניתן לגבש חבילה מותאמת בהתאם לצרכי הלקוח. 

צרו קשר ונגבש את השירות המתאים עבורכם.

newsletters

ניוזלטרים, אימייל מרקטינג

שיווק באמצעות דיוור 

שליחת דואר אלקטרוני (ניוזלטרים) לנמענים המהווים לקוחות קיימים או פוטנציאליים, מוכרת ככלי שיווקי יעיל במיוחד. ניוזלטרים, במידה ונכתבים בצורה מושכלת ומדוייקת המותאמת לקהל היעד אליו הם נשלחים, מאפשרים יצירת קשר ישיר עם הלקוחות והצעת מוצרים ו/או שירותים חדשים בצורה ישירה. לעיתים רבות  דיוורים עשויים לתת פוש משמעותית לקידום מכירות ורווחי החברה. 

השפעת ונתוני האפקטיביות של שיווק דואר אלקטרוני בעברית עשויה להשתנות בהתאם לתעשייה ולקהל היעד הספציפי, אבל ככלל, זו הדרך הטובה ביותר להגיע ולעזור ללקוחות. 

על פי נתונים שונים, קצב הפתיחה עבור דואר אלקטרוני בעברית הוא כ-20%, שגבוה יותר מממוצע העולמי העומד על  15-20%. 

מהי הכותרת הטובה ביותר לאי מייל שלך? מה כדאי שיכלול, ומה עדיף לא להכניס? לאן להפנות את הנמענים לאחר פתיחת המייל, האם ישר למבצע או הטבה? האם לאתר או למקום אחר? איך מוודאים שאי מייל המציע למשל, מוצרים לנשים בלבד כמו הלבשה תחתונה, לא יגיע לתיבות דואר של גברים? איך מוודאים שניוזלטרים המציעים הטבות ללקוחות חדשים לא יגיע ללקוחות ותיקים? צרו קשר ואשמח לסייע לכם לענות על כל אלו ולהתאים לכם תכנית דיוורים המתאימה לקהל היעד שלכם. 

קופירייטינג

קופירייטינג  הוא תהליך של כתיבה ועיצוב טקסט עבור מטרות שיווק ופרסום. המילה המדוייקת יכולה להיות עוצמתית במיוחד כשהיא מכוונת למטרה הנכונה, לקהל היעד הנכון, בפלטפורמה הנכונה ומכאן חשוב לבחור אותה בתבונה רבה. הטקסט המתאים מאפשר להעביר את המסר הרצוי בצורה יעילה יותר ולפנות בצורה המשכנעת  ביותר לקהל המיועד. 

קופירייטינג נוגע בכלל אמצעי השיווק כיום – ניוזלטרים, פוסטים, מודעות, כתיבת תוכן, אתרים ועוד ועוד. מתלבטים אךיך להתחיל ומה אתם צריכים? צרו קשר ואשמח לסייע.

Copywrite

קידום ממומן (PPC)

קמפיינים ממומנים, המכונים גם PPC (PAY PER CLICK) 

מאפשרים לעסקים/חברות/ארגונים לפרסם מוצרים או שירותים שלהם במנועי חיפוש ואתרים אחרים דרך מודעות ממומנות. המודעות האלה מופיעות על הדפים הראשיים של מנועי החיפוש כאשר מבצעים חיפוש עם מילות מפתח רלוונטיות ועם כך זכאים לחזור על הכנסה רק כאשר מישהו לוחץ על המודעה

Content writing

חדש (בהרצה): יצירת סרטונים בשילוב בינה מלאכותית AI

השימוש בבינה מלאכותית עם עולם הסרטונים הולך ותופס תאוצה, ואני מהופנטת מהשימוש והמשחק בו. כרגע אני משתעשת עם הרבה בייבי סטפס, ניסוי וטעייה, ואתם יכולים להרוויח מכך במחירים תואמים לשלב לימודי/ראשוני זה: בין אם אתם עסק קטן המחפש דרך יצירתית לקדם את המוצרים והשירותים שלכם, או חברה גדולה המעוניינת בסרטונים מרהיבים ואיכותיים, הפתרון שלי משלב את הכוח של טכנולוגיית AI מתקדמת עם יצירתיות אנושית, כדי להפיק סרטונים שלא רק מרתקים אלא גם יעילים במקסום התוצאות. 

עם מומחיות  וטכנולוגיה חכמה, יופקו לכם סרטונים מותאמים אישית שישקפו בדיוק את החזון והמסר שלכם, וימשכו את קהל היעד שלכם בצורה שלא הכרתם. צרו קשר וגלו  איך אפשר לקחת  את המותג שלכם לשלב הבא באמצעות סרטונים שלא .

presentations
RELI

חדש: ניהול ויצירת תכנים לטיקטוק

"אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים", אמר ד"ר סוס, וכמו הרבה השלכות אחרות שניתן לקחת אליהן את המשפט הזה, כך גם לגבי השימוש בטיקטוק.  

אם יוצאים – או יותר נכון נכנסים לטיקטוק, מגיעים למקומות נפלאים: היא מרתקת, סוחפת, ממכרת, מהפנטת, מהירה, אינסופית, במה קסומה ליצירתיות שופעת ומתפרצת בקליק…

כידוע, ובל תטעו, יש בה גם לא מעט "פסולת" ולפעמים קשה לצאת ממנה עד כדי סיכון – יחד עם זאת, אם משתמשים בה בתבונה היא יכולה להיות כיף גדול ובוסט מטורף לכל ארגון, חברה או עסק באשר הם. 

בעולם השיווק הדיגיטלי, ההתמקדות בטיקטוק היא הכרחית למותגים שרוצים לפנות לקהל צעיר יותר, בני נוער בגילאי העשרה. 

טיקטוק נחשבת לפלטפורמה חדשה יחסית, וכמו הרבה פלטפורמות בסושיאל מדיה, אין מתכון מנצח חד משמעי.  מדובר בהרבה ניסוי וטעיה, מעורבבים היטב בפתיתי הפקת לקחים, איסוף מידע ושוטטות בפלטפורמה הממכרת. הכל כל הזמן עודנו בלמידה והתנסות לייב. AS WE SPEAK. 

מוזמנים באופן אישי לצאת איתי למסע יצירתי זה, כדי לחשוף את המותג שלכם לעולם הרחב בדרך חדשה ומרגשת.  כי אם יוצאים, מגיעים למקומות מופלאים. 

 
 
podcast

פודקאסטים

בשנים האחרונות תחום הפודקאסטים תופס תאוצה ואף הופך לכלי שיווקי אפקטיבי ומעודן יותר ביחס לערוצי השיווק ה"אגרסיביים" הקיימים. 

הקלטת פודקאסט מאפשרת לפרסם מותגים שונים תוך מתן ערך משמעותי לקהל היעד באמצעות תוכן מעניין ומעשיר ובצורה מהנה. 

ברליכו נסייע לך ליצור פודקאסטים החל משלב הרעיון, דרך גיבוש הנושא, התכנים והמרואיינימ.ות,, ועד להוצאה לפועל באולפן ההקלטות והפצתו לציבור המאזינים המיועד. 

רוצים לשמע יותר?